IES Llombai Burriana Ies LLombai Telf IES Llombai: 964 73 92 65
Inici Oferta Formativa Orientació Acadèmica i Profesional Accés Famílies ITACA Aula Virtual Contacte

Aumentar LetraDisminuirReestablecer Letra
 Ja està instal·lat l'arbre de nadal en l'entrada del centre.   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Concurs de cartells per al programa d'ajuda entre iguals 2016-2017   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Els membres del grup de mediació de l'Institut convoquen un concurs de cartells per al Programa d'Ajuda entre Iguals.

PREMIS

El primer premi consistirà en un lot de material per valor de 30 Euros. El cartell es convertirà en l'oficial del programa durant els dos pròxims cursos. El segon premi consistirà en un lot de 20 Euros de material, el tercer 10 Euros. Els premis es concediran en la festa de Nadal del centre.

Arranca el muntatge de l'arbre de Nadal.   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

V CONCURS PLAYBACKS CIUTAT DE BORRIANA   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Al concurs de playbacks que organitza la falla Don Bosco han participat els alumnes del grup de teatre IES Llombai:

• Els alumnes de 1 i 2 d'ESO en la categoria JUNIOR.
  • Els alumnes majors en la categoria ADULTS.

En l'edició d'enguany, els nostres alumnes han aconseguit el 1 i 2 premi en les seues respectives categories. Valorem el seu esforç i dedicació.

Enhorabona de part de tota la comunitat educativa de l'IES Llombai.

Vacunacions   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Dimarts que ve, 29 de Novembre a partir de les 10:00 h es realitzaran les vacunacions dels alumnes de 1 i 2 d'ESO que hagen portat les autoritzacions corresponents.

L'alumnat es vacuna de:

Papil·loma: Xiques nascudes en 2003 (2 ESO) i 2004 (1 ESO).
Tètanus/Diftéria/Meningococs: Xics i xiques nascuts en 2003 (2 ESO i repetidors d'1 ESO)

Dia internacional contra la violència de gènere 2016   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

L'IES Llombai va participar el passat 25 d'Octubre en la intervenció artística organitzada per l'ajuntament de Borriana per a dir NO a la violència de gènere des de l'àmbit educatiu.

Oferta de places per al nou cicle de FP Bàsica de segona oportunitat.   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Per primera vegada, l'IES Llombai ofereix per al curs 2016-2017 el cicle de Formació Professional Bàsica de segona oportunitat de Manteniment de Vivendes.

Aquest cicle està dirigit a joves d'entre 17 i 29 anys que no tinguen el graduat en ESO i porten, almenys, 30 dies sense treballar ni rebre formació.

El cicle té una durada de 2 cursos acadèmics i permet a la seua finalització l'accés a un cicle de Grau Mitjà.

Per a sol·licitar l'admissió vine al nostre centre de l'1 al 9 de setembre.

Més informació, en el telèfon 964 73 92 65 i en el següent fullet informatiu.

Enllaç al tríptic informatiu

Llibres 2016-17   |  Imprimir  |  Enviar a un Amigo

Llibres curs 2016 – 2017

Als següents enllaços podeu trobar tots els llibres de text que es faran servir al curs 2016/17. Davant de qualsevol dubte us podèu ficar en contacte amb el departament corresponent.

Batxiller

Cicles G. Mitjà

Cicles G. Sup.

1rESO